Tandklinikken Vesterbro

Casestory

Hvordan finder du frem til de patienter som har store behandlingsbehov? Især i et område med stor konkurrence på Google og Facebook. Vi hjalp Tandklinikken Vesterbro med at henvise over 100 patienter indenfor 12 mdr. Samlet omsætning for alle patienter lød på 650.000 kr.



Fokus på tæt dialog

Tandklinikken Vesterbro er en klinik som har aftalebogen fyldt året rundt. De ligger centralt placeret i København, med mange kollegaer indenfor en kort radius. Torben Jørgensen var interreseret i at få flere patienter med større behandlingsbehov. Vi havde løsningen til Torben.

Første skridt var at forstå hvad Tandklinikken Vesterbro kunne tilbyder sine patienter, og hvor deres ekspertise ligger. Torben Jørgensen var utrolig stærk i at give folk en dygtig second opinion. Så alt fokus blev bygget op omkring dette.





Google Adwords og segmentering

For at finde patienter med større behandlingsbehov, skulle vi finde de søgeord og termer de er meget aktive omkring.

Implantater, tandproteser, tandkrone, rodbehandling og tandregulering blev udgangspunktet.

Med udgangspunkt i dialogen med Tandklinikken Vesterbro, den analyserede data af søgeordene og vores egen analyse af markedet, begyndte vi at udarbejde en helt ny struktur, hvor en patients søgning på en af de udvalgte større behandlinger, bliver eksponeret for en matchende annonce.


Second opinions

En af de store fokus punkter var, at informere patienten at han kom ind til en second opinion. Tandklinikken Vesterbro fik efterfølgende muligheden for at være en af disse klinikker til at hjælpe patienten videre.

Med en kombination af den nye struktur og et snævert valg af de rette søgetermer med udgangspunkt i vores analyse - fik vi fat i de rigtige patienter, til en fornuftig klikpris.




Resultatet

Tandklinikken Vesterbro fik over 100 patienter i stolen til en second opinion, og omsatte for ca. 650.000 kr. på disse patienter. Herunder fik han muligheden for at fylde tomme pladser og få udnyttet klinikkens kapacitet. Hans generelle oplevelse var, at patienterne var søde og rare mennesker, som ligner alle deres andre patienter. Dental House Fortsætter stadig med at give klinikken mulighed for at få patienter på second opinion og det er stadig en stor succes.


Skal vi hjælpe dig?

Bliv ringet op

Vi forstår den digitale patient

Patientgaranti

Målbare resultater

Lad os tage en snak - helt uforpligtende

Er du interesseret i at høre mere? Bliv ringet op og hør hvordan vi kan hjælpe din tandklinik.


Kontakt os